
от предходната година (41,45) и допълнително
увеличава преднината си пред конкурентите
в категорията технологии за животновъдство.
"В тази предизвикателна 2021 година отново сме доволни от доверието и признателността на фермерите и доброто сътрудничество", казва д-р Стефан Лайс, управляващ директор на DeLaval GmbH. "Освен това бихме искали да изразим най-горещите си благодарности към всички служители, както и към всички дилъри на DeLaval. Силният им фокус към клиентите и неуморните усилия отново потвърдиха тази изключителна позиция за нас на пазара миналата година".
В годишното проучване на DLG около 700 германски фермери са интервюирани по телефона относно тяхното възприемане на марката в седем различни категории: селскостопански технологии, технологии за животновъдство, фураж и оперативни ресурси (животни), агрохимикали и семена, банки и застраховки, търговия и доставчици на услуги и възобновяеми енергии. Индексът на DeLaval, изчислен по този начин, се състои по равно от четирите подобласти: имиджа на марката, познаването на марката, представянето на марката и лоялността към нея. Общо може да се постигне максимален резултат от 100 точки. Както и през предходната година, периодът на изследване беше преместен в края на годината. Това означава, че проучването в края на годината също успя да отрази ефектите от годишните съобщения на производителите.